Relacje inwestorskie

Zarząd KBJ S.A. („Spółka”, „Emitent”) informuje o otrzymaniu przez Spółkę w dniu 23 lipca 2019 r. zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, („Klient”, „ZUS”) na Wsparcie utrzymania i eksploatacji Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu, nr TZ/271/61/18 (dalej „Postępowanie”).

Wartość oferty złożonej przez Spółkę w ramach Postępowania przekracza kwotę 12 mln zł brutto, planowany okres realizacji wynosi 37 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

Umowa zostanie zawarta z Klientem zgodnie z terminami i trybem wynikającym z przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Przedmiotowa informacja spełnia kryterium istotności, ze względu na planowane przychody. Emitent uznał ją również za istotną z uwagi na perspektywy rozwoju Emitenta.

 

Podstawa prawna: Art. 17 MAR – informacje poufne

 

Osoby reprezentujące Emitenta:

  • Artur Jedynak - Prezes Zarządu

Data i godzina publikacji: 24.07.2019 15:10