Zarząd KBJ S.A. (Emitent, Spółka), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 17/2021 z dnia 22 kwietnia 2021 r., informuje, że w dniu dzisiejszym otrzymał decyzję o powtórzeniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
W dniu 8 marca 2021 r. Spółka powzięła informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 5 marca 2021 r. w siedzibie Zamawiającego. W wyznaczonym terminie wpłynęły trzy oferty.
Całkowity budżet Zamawiającego na realizację Umowy wynosi 24,169 mln zł brutto. Dwie z trzech złożonych ofert, w tym oferta Spółki na kwotę 23,828 mln zł brutto zawierają się w wyznaczonym przez Zamawiającego budżecie.
W dniu 22 kwietnia Emitent otrzymał informację o wyborze oferty Emitenta przez Zamawiającego wraz z pozostałymi dwiema ofertami złożonymi przez strony trzecie (Oferent 2, Oferent 3).
W odpowiedzi na odwołanie z dnia 4 maja 2021 r. złożone przez Oferenta 2 do Krajowej Izby Odwoławczej dotyczące wyboru przez Zamawiającego oferty Oferenta 3, Zamawiający podjął decyzję o uwzględnieniu odwołania, unieważnieniu czynności wyboru ofert oraz ponownej oceny ofert.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona ponownej oceny ofert które wpłynęły. Powyższe odwołanie nie dotyczyło oferty Emitenta, Emitent nie jest również stroną Odwołującą.
Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zamierzał zawrzeć umowę dot. Postępowania z maksymalnie czterema wykonawcami. Informacje o dalszym przebiegu Postępowania (ponownym wyborze ofert) Zamawiający przekaże po formalnej i merytorycznej ocenie zgodnie z warunkami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Przedmiotowa informacja spełnia kryterium istotności, ze względu na planowane przychody. Emitent uznał ją również za istotną z uwagi na perspektywy rozwoju Emitenta.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Osoby reprezentujące Emitenta:
Data i godzina publikacji: 11.05.2021 13:10