Funkcjonalności SAP S/4HANA wspierają procesy sprzedażowe
od działań przedsprzedaży, poprzez ofertowanie, kontrakty/zamówienia po fakturowanie i wsparcie po sprzedaży.
zaangażowania klientów dzięki wbudowanym funkcjom przedsprzedażowym w zakresie potencjalnych klientów, możliwości i odpowiednich zadań.
spójnych danych podstawowych, w tym cen w całej organizacji.
sprzedaży dokładnie i na czas, w celu zmaksymalizowania satysfakcji klienta.
do wskaźników KPI wydajności sprzedaży w czasie rzeczywistym, aby podjąć właściwą decyzję.
takimi jak umowa sprzedaży, umowa warunku dla zarządzania rozliczeniami, umowa terminarzowa, umowa handlowa dla Global Trade Management.
od sprzedaży w oparciu o wielkość biznesową z rozliczaniem kontraktów warunkowych.
obsługi klienta i pomocy technicznej, usprawniając procesy zwrotów i analizę zwrotów klientów.
podstawowych procesów biznesowych sprzedaży, od ofert i umów po zamówienia sprzedaży, w tym ich realizację, aż po faktury.