#SAPEnterpriseSupport #Support
Stawiając czoła złożonym wyzwaniom biznesowym związanym ze zmianami obowiązujących przepisów prawa jak i konkurencją rynkową, wsparcie w ramach SAP Enterprise Support pomaga zabezpieczyć ciągłość działania istniejącej instancji SAP oraz optymalizować operacje i korzystać z najnowszych innowacji SAP.
KBJ S.A. posiada prawo do świadczenia Usług SAP Enterprise Support na Oprogramowanie przy wykorzystaniu Globalnej Sieci Serwisowej SAP, potwierdzone ważnym certyfikatem SAP Partner Center of Expertise (PCoE). Nasz zespół działa jak proaktywny partner biznesowy, który współpracuje
z Klientami, aby pomóc w realizacji celów biznesowych.
Usługi SAP Enterprise Support pozwalają korzystać z szerokiego wsparcia producenta, oferowanych przez niego aktualizacji systemu, rozszerzeń dla obecnej funkcjonalności, bazy wiedzy SAP i szkoleń.
Wykupienie pakietu usług Enterprise Support to gwarancja ciągłości działania systemu jak i wsparcia producenta w dostosowaniu systemu do zmieniających się warunków otoczenia.
– dostęp do Enterprise Support Academy
poprzez dostęp do aktualizacji systemu
i oferowanych rozszerzeń funkcjonalnych
Niezależnie od scenariusza wdrożenia i pojawiających się problemów, pomoc techniczna SAP o znaczeniu krytycznym zapewnia przyspieszone w rozwiązywaniu problemów, pozwala uniknąć przerw w działalności i nieprzewidzianych przestojów
Realizuj wyniki biznesowe poprzez interakcję z ekspertami SAP!
Otrzymuj wskazówki od ekspertów pomocy technicznej, kontaktując się z nimi. Dotrzyj i uzyskaj wsparcie swojego partnera w sytuacjach krytycznych.
W razie potrzeby uzyskaj porady od wsparcia swojego partnera KBJ!
Poziom 1 i poziom 2 za pośrednictwem KBJ. Wsparcie dla poziomu 3 za pomocą SAP.
Bądź na bieżąco z aktualizacjami, łącz się i rozmawiaj z ekspertami, zdobywaj informacje i wymieniaj pomysły za pośrednictwem społeczności.
KBJ w imieniu Zamawiającego ma możliwość występowania do SAP o realizację następujących usług, każdorazowo zakończonych szczegółowymi raportami i zaleceniami ekspertów SAP.
Dodatkowo – w przypadku potrzeby – KBJ wspiera swoich Klientów w analizie w/w dokumentów i ocenie zamieszczonych w nich rekomendacji.
Zasady świadczenia usługi SAP ES(w tym usługi dodatkowe świadczone przez KBJ S.A. w ramach SAP ES).
Metodyka przejęcia systemów do utrzymania (w tym w zakresie Maintenance SAP)
Opisana metodyka świadczenie usług wsparcia jest każdorazowo dostosowywana do typu systemu i wymagań biznesowych Klienta.
Proces przejęcia zarządzania zadaniami SAP Enterprise Support:
Kluczowe założenia procesu przejęcia są następujące:
Na podstawie warsztatów kierowników projektu Zamawiającego i KBJ przeprowadzonych w ramach procesu przejęcia oraz z uwzględnieniem obecnie obowiązujących procedur Zamawiającego powstaną procedury w obszarach:
Po akceptacji ze strony Zamawiającego przygotowany zestaw procedur będzie stanowił podstawę do realizacji wszystkich procesów w ramach usług wsparcia utrzymania i obsługi zgłoszeń serwisowych Zamawiającego.
Usługi dodatkowe rozszerzające standardowy zakres wsparcie w ramach SAP Enterprise Support:
KBJ świadczy u swoich Klientów szereg usług wykraczających zakresem poza SAP ES. Poniżej przedstawiamy propozycję grup usług, jakie oferujemy naszym Klientom.
Utrzymanie
KBJ z powodzeniem świadczy usługi otrzymania systemów SAP.
Monitoring
Usługa monitoringu systemów opiera się zarówno o działania na poziomie technicznym/technologicznym (BASIS) tj.:
jak i aplikacyjnym tj.:
W/w podejście zapewnia kompleksowe objęcie systemów naszych Klientów utrzymaniem, administracją i monitoringiem w pełni zabezpieczając wykorzystywaną infrastrukturę przed awariami skutkującymi brakiem dostępności danych lub systemów.